Accident :'(

Hah.. gud monink!! Fuh2. semangat, datang la padaku. Ni lepas subuh, tapi masih sedih-sedih lagi. nak tahu tak kenapa?? Haish. Semalam masa lepak kat blue court, ada seketul batu yang rupanya tak lawa pown telah jatuh dari tinggi atas. Maka, mangsanya bukan la aku tapi skrin laptop aku. Dushhh. memang nak kena penyepak jugak batu tu. Ada la kesan calar, retak & pecah sikit pada skrin laptop. Wuu.. dengan tak tahu malunya aku menangis dekat situ. Rasa sedih sebab lepas satu2 kejadian jadi dekat aku. Memang sengaja kan nak bagi aku rasa down. Ni la akibatnya bila dah nangis teruk semalam. Pagi ni dah saket kepala da. Sabor jela. Ada kaca mata hitam tak?? Aku nak pakai.
1) Nak cover mata sembap sebab nangis.
2)Tak mo tengok skrin laptop aku yang dah cedera.

Ni kalo mak aku tahu, mesti kena bising ni. Mak, ampunnnn!! Semua ini kemalangan yang memang tak dijangka. Ingatkan selamat je aku lepak kat situ. tapi sebaliknya plak. Kalau batu tu datang & jatuh dari mana2, aku rasa aku ok lagi. tapi kalau aku dapat tahu batu tu dibaling oleh sapa2, ehemm.. memang aku tak kan maafkan kecuali kalau dia belikan lagi sebuah laptop kat aku. Haish. sabo jela. Harap semua yang berlaku kat aku semalam ada hikmahnya. Kowt2 aku ada buat salah kat sesapa ke.. minta maaf yea. Harap hari sabtu nanti, aku dapat lalui MUET tu dengan perasaan yang tenang. Masih ada masa lagi untuk aku recover perasaan aku. Yeahh.. harap2 la. Doa2kan aku yea kawan2.

3 00 people spread ♥:

BΛBYDIΣRΛツ said...
This comment has been removed by the author.
BΛBYDIΣRΛツ said...

Hishh ! Sapa larh pula baling batu sampai kena screen laptop awak . Hmm , awak sabar ok ? Tak mahu larh sedih2 :)

Nurul Syafiqah said...

yea.. dah hilang dah sedih. ehehe. thank oke. :)

Post a Comment