GuDnYtE :)

Jam menunjukkan pukul 11.50pm. Sesapa terasa diri tu comey, pi tidoq kaih!! Hahah. Aku comey dak? Oke, blom berambus masuk dlm bilik tidur, tak comey la kowt noh. waka waka. Merepek je la. Nie hah, ada gam kat bontot itu pasal la aku xley bangun pi masuk dlm bilik. Haha. Adoi, padahal esok nak kena bangun awl. Bangun2 je, trus pi basuh baju (guna washing machine jela), masak nasi, rebus ikan, iron baju, mandi n siap2 pi keja. Bagus dak aku?? Pagi2 dah masak nasi. Bukan untuk aku pown tapi untuk kucing aku, si ketot yg comey tuuu!! Bukan main lagi dia. Feveret food dia memang nasi+ikan rebus. Sedap kan ketot?? Kalo sisa2 makanan aku yang lebih berlambak2 tu dia xlayan. Sanggup tahan lapaq si Etot nie. Kadang2 tak da stok ikan, memang dia xmaw makan la. So, aku bagi dia makan biskut kering. Ahahaha. Dia makan woo biskut kering. Sama taste dengan aku. Biskut kering sedap kan? Tambah2 sesapa yang pernah duk asrama tu memang selalu layan biskut kering+ayaq mila@nescafe. Fuhhh!! Masyukkk sungguh. Memang sedap. Aku suka biskut@cream cracker cap Hup Seng. hehe. Ada manis2, tawar, masam2, pahit & cukup lemak berkrim rasa biskut tu. Oke!! Sumpah aku tipu. waka waka. Rasa biskut tu best la compared ngan da other brand of cream cracker. Tu pasal la kucing aku suka. hehe. duk ngumpat pasal kucing aku nie, alih2 tgk dia tgh tdoq kat bawah iron board skarang nie. Sian plak tengok dia. oke, nak chaw. Nak masuk bilik p tdoq ngan Etot :)

Hahhhh, siapa bangun awl tlg kejutkan aku oke. Hehe. Bubyeeee.. Gudnyte u all! Doakan aku sihat walafiat n kuat untuk meneruskan kerja esok. I'm so sure esok mesti agak penat. Wuuuu. xpe. I'm a strong gurl bebeyh. Heheh. B4 masuk tdoq, aku nak lyn Safa & Marwah dulu. Nak usha Nikita & Rionaldo Stokhorst (xtaw ejaan yg betol, maaf kalo salah). So sweeet depa dua nie :) Jom la tgok skali kat  Astro Prima. Weee~

0 00 people spread ♥:

Post a Comment