ReuNioN '92' SKN 2004

Assalamualaikum. Hari nie, 14 Mei 2011 aku pergi ke sekolah rendah aku. Untuk apa? Buat apa? Hee.. Aku ada reunion la kat situ. Pagi-pagi lagi aku dah siap2 pastu dalam pukul 8 aku gerak dari umah. Aku pi sekolah dengan mak aku sebab kebetulan ari nie cikgu-cikgu ada kursus pe ntah. Bila sampai je, aku terus pergi dewan sekolah. Ingatkan dah ramai yang ada rupanya baru ada dak2 laki je. Aku perempuan pertama yg smpai. Hahahha. Aku pown lepak je tepi dewan sengsowang. Dak2 laki yang ada pi angkut kerusi & tikar. Aku tengok je. Aku kan bos. Mana ley buat kerja. Haha. Tak la. Lebih baik lelaki buat kerja tu suma. Oke. Aku malas nk menaip sebenarnya. Layan gambar dulu la!

Nie tataw depa duk buat apa ^_^


Yuhuuuu =)

Karaoke!!!

Salam wida'

Bergambar bersama guru-guru
Bacaan Yaasin
Budak baju purple tu jaga pendaftaran. Heheheh
Ngehehe.. reunion yg sgt best sebab bila jumpa kwn2, ada je yang aku tak kenal=p Biasa la kan. Zaman skola rendah dulu bukan kenal semua orang pown. Tambah2 kalau bukan klazmate. Cer tengok gambar aku dengan gadis berbaju oren di atas. Ngee. Baru kenal hari tu je. She's not my ex-klazmate sebab tu xkenal. So, overall bagus jugak ada reunion nie bak kata Kak Wa, reunion nie la boley bantu kami jalinkan persahabatan n kuatkan lagi persahabatan antara kami. Eceh, abes kuat arr tu?? Haha. Pssstt, guru besar puji kami sebab kami first batch yang buat reunion mcm nie. Kebetulan on dat day ada buat pemilihan AJK Alumni. Mcm taw2, aku dilantik jadi timbalan setiausaha. Grrrrr!!! Bab2 setiausaha nie la paling aku xske. Hahaha. Takpe la. Aku hargai kawan2 yang sokong aku tue. Ngee.. Nak kena chow dulu. nanti ada masa aku story lagi psal nie =)

0 00 people spread ♥:

Post a Comment