Heart Attack Pepagi Buta

Alhamdulillah. Aku masih bernyawa lagi hari ni dan mampu untuk meneruskan ibadah puasa pada tahun ini. Haishh tadi dah separuh nak mati dah sebab terkejut beruk punya pasal. Kawan aku berdiri macam hantu baru bangun tidur dan aku yang bukak pintu terus terjerit & secara automatik termarah dia. sory=.= Jantung aku bagai nak luruh dah tadi. Nie la sebabnya aku taksuka orang buat aku terperanjat sebab aku mungkin boleh mati terkejut memandangkan aku mudah terkejut. Huhh??? Nanti tak pasal2 kena heart attack n disebabkan itu, tak pasal2 akan ada orang kena angkat aku bawak pi hospital. Ohh tidak, jangan buat aku jadi mcm tu sebab nanti tak larat angkat aku memandangkan berat aku dah naek berkilo-kilo dan sekaligus menyebabkan badan aku makin mengembang. Tak percaya??? Buktinya, pakai seluar pun dah tak payah nak pakai belt sekali & baju pun dah kelihatan muat2 dengan aku. Zzzzzz~ Ada aku kesah?? Haha. Ok then, selamat bersahur semua. Lain kali jangan sekali-kali bagi aku terkejut lagi ok! 

4 00 people spread ♥:

::Cik Pija:: said...

hey hey hey, kalu sakit gi speital laaa! hahahaha

cheqwa said...

hahaha...naseb baek idop lagi.kalo tak nanti xmerasa beger lah cheqwa.sya kan nak belanja :p

Nurul Syafiqah said...

pija: takmo pi spital, nk cik pija yg rawat=)
cheqwa: erk3, apa??? nak blanja sya? eh2, bila? gtaw lar. sya anytime free kalo cheqwa nk blnja. ekekeke.

::Cik Pija:: said...

hey hey hey, okey meh cikpija jadik doktor BERTAULIAH okehhh! hahahaha

Post a Comment