Ayuh Jadi Kuat dan Gagah Macam Saya! :)



Untuk jadi kuat begini, saya survive sorang-sorang tanpa menceritakan pada sesiapa kecuali DIA.. Ya, hanya Dia je yang selalu dengar rintihan saya.Saya bukan kuat sepenuhnya tapi saya sentiasa mencuba untuk jadi kuat. Mungkin saya mengharap keajaiban berlaku. Ya, saya masih mengharap tapi sekarang ni saya dah kurangkan semua tu. Saya dah kurang fikirkan semua tu sebab saya tak mahu nampak lemah. Saya tak tahu apa akan terjadi pada masa depan. Sekarang saya tengah kuatkan hati sebagai persediaan masa depan. Saya nak mak ayah nampak saya sebagai anak mereka yang selalu kuat. In shaa Allah. Ya saya kuat! Kuat menangis dan merajuk pun ada jugak :p hee. Dah la, yang penting saya kena percaya yang Allah ada perancangan yang lebih baik untuk saya. Redha dengan segala yang berlaku. Jangan patah semangat. Harus lebih berusaha dan berdoa kepadaNYA. 


May 27, 2013
i-City

Letak sket gambar dengan mak ni. Bagi bersemangat sket. Hee. Alhamdulillah syukur dapat meluangkan masa selama dua hari dengan family (tanpa Kak Yon yang masih dekat Sabah). Seronok je dua hari ni sebab dapat peluk mak puas-puas. Hihi. Tapi sebelum mak hantar balik UIA 28hb malam, aku dah sedih :'( Masa on the way nak p dinner, aku sandar kat bahu mak lepas tu nangis senyap-senyap. T.T Tak tahu la mak rasa ke tak air mata aku jatuh kena baju dia. Huk3. Nangis sampai terlelap kejap. Bangun bangun terus lap air mata. Nasib baik tak kantoi. :p Pastu sambung tidur atas riba mak plak. Rasa tak mahu berpisah. Adehhh parah betul la anak dara sorang ni. Sedih-sedih nak balik UIA pun aku gembira sebab masa dinner tu, ayah berselera sangat makan. Sebelum ni ayah makan sikit-sikit je sebab tak lalu nk makan. Ya, rasa sungguh bahagia bila nampak ayah macam tu. Adik tak mau tengok ayah sakit2 nanti adik lemah, rasa tak kuat. :'(

Ok dah la. Nanti bila rajin update pasal convo kakak plak. Alhamdulillah dia dapat ijazah kelas pertama dan anugerah kecemerlangan akademik. I'm proud of you sister! :-*

Mari sambung menelaah! 3 papers left for final exam! Jia you Syafiqah!
Pray for me pretty please! :)

With love, XOXO!


0 00 people spread ♥:

Post a Comment