.. SAHABAT ..


Anugerah terindah yang Allah berikan pada aku tika aku gembira mahupun sedih ialah SAHABAT. (selain keluarga la sebab ofkos keluarga tu memang anugerah terindah). Aku pernah rasa kecewa dengan hubungan persahabatan. Eh orang lain kecewa dengan percintaan aku ni lain plak kesnya. Kah3. Lawak la plak. Well aku dengan girl friends aku ni memang suka menggila macam pasangan bercinta, tapi bukan lesbo ok! Aku masih normal. Alhamdulillah. Haha. Bak kata seseorang ni, "Perempuan dengan bestie dia memang dapat mengalahkan pasangan bahagia bercinta. Macam-macam perkara gila mereka lakukan." Hee takda la frust menonggeng ke apa tapi apa yang pernah berlaku tu bagi kesan mendalam sangat buat aku sampaikan susah nak lupa. Tak berdendam pun, cuma SUSAH NAK LUPA. But sokey, Allah knows everything dear! Eceh.





Sahabat, terima kasih untuk segalanya. Terima kasih sebab selalu ada dengan saya. Terima kasih sebab selalu tanya keadaan saya. Terima kasih sebab cepat tahu perasaan saya walaupun saya cuba sembunyikan. Terima kasih selalu melayan kegilaan saya ni. Terima kasih selalu dengar saya meroyan. Terima kasih selalu nasihat saya itu ini. Terima kasih selalu tadah telinga dengar 'ceramah motivasi' saya. Terima kasih sebab terima baik buruk saya. Terima kasih sebab sayang saya. Ahakss!

Minta maaf andai saya pernah mengguris perasaan kalian. Minta maaf kalau saya kadang-kadang tak sempat layan kalian. Minta maaf kalau saya pernah terkasar bahasa. Minta maaf andai saya tak mampu penuhi permintaan kalian. Minta maaf sebab kadang-kadang saya lupa tarik tangan awak untuk lintas jalan sekali *ehem ni special punya minta maaf untuk Tqa* Minta maaf andai saya terlalu memendam dan memilih untuk tidak bercerita tentang sesuatu. Minta maaf atas kekurangan diri saya. Minta maaf atas segalanya.

Hee ok dah habis meroyan lagi kat blog ni. Kerap betul update sebab nanti kat UIA memang dah tak terlayan dah blog ni. Update entri ni sebab saya rindu mereka, sahabat saya! ;) Harap mereka baik-baik sahaja. weee. I love u all fillah!

Dari Abi Hamzah Anas ibnu Malik r.a., khadam Rasulullah SAW: daripada Nabi SAW, baginda bersabda;
"Seseorang kamu tidak benar-benar beriman sehingga dia mengasihi saudaranya sebagaimana dia mengasihi dirinya sendiri"
 [Riwayat al-Bukhari dan Muslim]



With love, 
XOXO.

0 00 people spread ♥:

Post a Comment