Ramadhan Kareem

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum. 
Alhamdulillah Allah masih panjangkan umurku untuk bertemu Ramadhan pada tahun ni. 
Ramadhan Kareem.
Harapnya Ramadhan kali akan mendekatkan lagi diri kita dengan Allah SWT.
Marilah sama-sama meningkatkan ibadah, bukan dari segi kuantiti semata-mata tetapi kualiti juga perlu dititikberatkan supaya Allah dapat menerima ibadah hamba-hambaNya.
Amin Ya Rabbal 'Alamin.





*Hari ke-4 Ramadhan. Masih belum berpeluang berbuka dengan keluarga. Sobss. Tahan air mata je ni sebab rindukan keluarga. Hehe. Memandangkan aku sentiasa ingin menjadi seorang perempuan yang kuat, tabah dan gagah perkasa, maka akan ku harungi kerinduan ini dengan baik. Lagi 3 minggu je pun puasa kat sini. (3 minggu???). Harapan aku selain bab2 perbaiki dan tingkatkan ibadah ni, aku harap kesihatan ayah makin membaik dan tak memberi sebarang kesan terhadap kesihatannya sepanjang Ramadhan ni. Adik sayang ayah sangat-sangat! Adik sayang mak sangat-sangat! Ya Allah, tolong jagakan mereka buatku. Merekalah buah hatiku yang tak pernah kenal erti penat melayan segala kerenahku.  :')

Okey. Done with the short entry. Nak siap siap ke cafe cari juadah berbuka. Happy iftar! ^.^

With love, 
XOXO.

0 00 people spread ♥:

Post a Comment