Benar-benar Kehilangan

Saat diri ni bergerak pulang ke Gombak, cinta hati dibawa pergi jauh dari rumah.
Dialah peneman tidur, penghibur hati, peneman kala suka dan duka.
Masa breakfast sebelum bergerak balik ke UIA, mak memang cakap nak buang dia.
Hmmm masa tu dah takda kudrat nak cakap apa-apa.
Takkan nak bantah cakap mak plak.
Salah aku mungkin? Sebab aku jarang ada kat rumah.
Aku jarang dapat jaga budak-budak tu.
Aku bawak balik Ketot dari rumah tok. 
Jaga dia. 
Bawak dia tidur dengan aku tiap2 malam.
Aku sayang sangat dekat dia.
Pertama kali dia nak beranak, dia panggil2 aku. 
Pantang aku lari ke ruang tengah, dia pasti mengikut.
Aku terus amek kerusi, duduk depan dia dan tunggu dia beranak.
Tapi dia tak boleh beranak malam tu.
Aku dah mengantuk. 
Bila baring atas katil, dia ikut naik atas katil dan baring dekat perut aku.
Tetiba terasa basah dekat perut aku. Rupa-rupanya Ketot keguguran. :'(
Penuh darah dia dekat perut aku.
Banyak kali dia keguguran. 
Bila dia lahirkan Debab, aku gembira sangat untuk dia. Aku bawak Debab tidur dengan aku jugak.
Aku tak mahu tanya kat mana mak buang Ketot & anak-anak dia. 
Aku tak mahu fikir pun pasal ni tapi malam ni tetiba tak dapat kawal perasaan.
Habis basah nota MIS sebab kena air mata.
Aku rindu...
Sayangs,
Sori kalau aku tak dapat jaga dan jadi tuan yang baik.
Sori kalau aku lambat masak nasi n rebus ikan untuk bagi kalian makan.
Sori kalau aku lambat bancuhkan susu.
Sori sangat-sangat. 
T_T
Terima kasih sebab jadi peneman dan penghibur yang paling setia buat aku.
Terima kasih sebab jadi kucing-kucing yang sangat comel buat aku.
Terima kasih sebab 'kejutkan' aku waktu Subuh.
Terima kasih sebab selalu ikut dan teman aku berjalan keliling rumah,
Temankan aku basuh baju, sidai baju, mencuci, menyapu, mengemas, tidur, mandi, makan, tengok TV.
Maafkan aku. Aku rasa bersalah dan rindu sangat ni.
Ya Allah, lindungilah mereka walau dimana pun mereka berada.
Biarlah mereka ada tuan yang baru dan dijaga dengan lebih baik.

* Hilang mood. Hilang focus untuk study. :'(

Harap2 luahan dekat blog dapat kurangkan sket kesedihan. I don't want to talk about this again n again. It hurts me! Tak sempat nak jumpa n peluk cium pun sebelum balik UIA sebab nak keluar cepat. T_T

0 00 people spread ♥:

Post a Comment